בארץ

קרית אונו על המפה: עדכוני הנדל"ן בקרית אונו

רק ב-1992 הוכרזה קרית אונו כעיר, אולם אין ספק שהעיר הקונה נמצאת במיקום מרכזי במפת הנדל"ן של ישראל. קבלו את עדכוני הנדל"ן החמים בקרית אונו.

בשנות ה-40 הוקמה קרית אונו כשכונה חקלאית קטנה. בהמשך קלטה המעברה שהוקמה בסמוך לשכונה את העולים הרבים שזרמו לארץ בשנות ה-50 ואחרי כמה עשרות שנים ושכונות שנוספו לה הוכרזה כעיר ואם בישראל. כיום חיים בקרית אונו כ-40 אלף תושבים, כאשר פרויקטים חדשים מוקמים כל הזמן.

כדי שתהיו הכי מעודכנים שאפשר, ותמצאו את הדירה שמתאימה לכם, ריכזנו לכם את חדשות הנדל"ן החמים בעיר.

אומאמי

בטח שמעתם את הפרסומות לאומאמי, פרויקט הנדל"ן השאפתני של קראסו נדל"ן בקרית אונו. אומאמי הוא הטעם החמישי, הטעם שלא כולם יודעים לזהות, והוא גם שמו של הפרויקט.

זה היה עניין של זמן עד שיזם ירים את הכפפה ויקים מתחם שכזה. אנחנו מוצפים בתוכניות בישול, ובבלוגים העוסקים באוכל. בישול הפך לתחביב לגיטימי, שלא לומר דרך חיים. יש כיום המון אנשים שאוהבים לבשל ולארח, ואומאמי מספק להם מענה ראוי ומיוחד.

כל דירה בפרויקט נבנתה סביב מטבח משודרג ומאובזר במיוחד, עם אי וחלל פתוח שמשולבים עם הסלון והמרפסת בצורה מעוררת התפעלות. ואם כבר בישולים, למה שלא תתפנקו עם גינת תבלינים מובנית בכל מרפסת, עם מערכת השקיה מסודרת, בקר השקיה ממוחשב. כדי להשלים את המרפסת ולעשות אידיאלית לאירוח תמצאו בה גם נקודות מים וגז.

אתם לא באמת חובבי בישול אם אתם לא מתים על יין. כל מגדל במתחם יכלול חדר יין לאחסון יינות, עם תא פרטי לכל דירה. את התמונה משלימים חדר אירוח עם ריהוט דקורטיבי, ומחסן צמוד לכל דירה הכולל מקרר תעשייתי.

לא רק על אוכל ואירוח חשבו מתכנני המתחם, אלא גם על איכות החיים של הדיירים. לשם כך תוכנן פארק שכונתי רחב ידיים המשתרע על פני 13 דונם, וכולל שבילי הליכה, בוסתן עצי פרי, גינות עשבי תיבול, פינות ישיבה מוצלות וגם גינה קהילתית.

הפרויקט כולל 6 מגדלים בני 31 קומות וממוקם בנאות אריאל שרון במערב קרית אונו, וכעת מושק המגדל השני במחירים מיוחדים.

קריית אונו
שכונת רייספלד – קרית אונו

ארמונות הקאנטרי

פרויקט ארמונות הקאנטרי נבנה בשכונת פסגת אונו, שנמצאת בחלקה הצפוני של קרית אונו, ממש בסמוך ליציאה לכביש 471. זהו מיקום מוצלח במיוחד שמאפשר גישה לעורק תחבורה ראשי. מלבד המיקום המנצח, פרויקט ארמונות הקאנטרי מציע גם שילוב מעניין בין מתחם מגורים איכותי לשדרת מסעדות ושוק איכרים.

הבניין תוכנן בצורה מדוקדקת תוך מחשבה על הדיירים העתידיים וניסיון לספק להם את חווית המגורים הטובה ביותר. כדי לעשות זאת, יצרו המתכננים תמהיל דירות מגוון, כך שכל אחד יוכל למצוא את הדירה שמתאימה לו.

מלבד הדירות הייחודיות, כוללים הבניינים גם לובי יוקרתי, חניון תת קרקעי וחדר דיירים. השכונה היא אחת האיכותיות בארץ, ומספקת לדיירים תמהיל מושלם של חיי קהילה עירוניים, קירבה למוקדי תעסוקה והמון איכות חיים.

המיזם נבנה על ידי ארמונות חן קבלנות בע"מ וצבי קופרלי 2000 בניין ויזמות בע"מ. אלה שתי חברות מקצועיות שחברו יחד, ומתוך ניסיון עשיר ורב שנים החליטו לבנות את הפרויקט הזה. החברות פועלות מתוך גמישות מול כוחות השוק, ומהירות תגובה ביחס לחידושים ושינויים. כך הן יוצרות בניינים חדשניים שנענים לאתגרי המציאות ומתאימים עצמם לרוכשים פוטנציאליים.

Ono Valley

אונו וואלי היא שכונה שתכלול 8 מגדלי מגורים יוקרתיים שישתרעו על פני 12 דונם בקרית אונו. פארק ירוק בסמיכות למגדלי המגורים הפך לסטנדרט בישראל של 2018, וגם אונו וואלי מציע לדיירים פארק ירוק. עד סוף 2021 צפויה להסתיים בנייתם של 8 המגדלים, והדיירים שיכנסו אליהם ימצאו שכונה שמוכנה לקבל אותם – ללא הרגשה של אתר בנייה.

במכירה המוקדמת של הפרויקט נמכרו דירות 3 חדרים לזוגות צעירים תושבי העיר באמצעות הגרלה, הטבה שנעשתה בשיתוף העירייה ואישרה לבנים ממשיכים לגור בסביבת הוריהם במחירים שפויים. כעת נותרו דירות 4 ו-5 חדרים וכן דירות גן ופנטהאוזים במחירים משתנים.

הפרויקט פונה בעיקר למשפחות צעירות, כאשר יתרון משמעותי הוא מערכת החינוך המצוינת של קרית אונו. מוסדות הלימוד נמצאים ממש קרוב, והילדים יוכלו להגיע לבית הספר בעזרת הליכה קצרה.

בריכה
קאנטרי קרית אונו

אזורים עבר הירדן

אזורים עבר הירדן הוא מתחם מגורים קהילתי מיוחד המציע דירות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. משווקי הפרויקט שהבנינו כמה קשה לקנות דירה מציעים מבחר הטבות לרוכשים, כך שהרכישה תהיה עניין מעשי גם לזוגות צעירים. מי שיבחר לגור בשכונה ייהנה מקהילה תוססת שעורכת פעילויות משותפות, מתחזקת פורומים וירטואליים פעילים וחיה בצוותא במרחב העירוני השוקק.

אונו פריים

דירות בפרויקט פינוי בינוי הן אפשרות לדירה במחיר סביר יותר, כך זה לדוגמה בפרויקט אונו פריים. זהו פרויקט פינוי בינוי של 5 בניינים שיכללו 320 דירות שישווקו לציבור הרחב. הבניינים ממוקמים בלב קרית אונו, ברחוב הרוגי מלכות-בבל. בין הדירות הנמכרות בפרויקט: דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים יוקרתיים.

חלומות קרית אונו

בשכונת רייספלד בקרית אונו, בשיתוף פעולה בין חברות תדהר ושיכון ובינוי מוקם פרויקט חלומות אונו. הבניינים המוקמים במקום משקיפים אל פארק רייספלד הסמוך וקרובים גם למוסדות החינוך האיכותיים שמצויים בשכונה. הדירות בשכונה מציעות מפרט עשיר במיוחד, כאשר תוכלו לבחור דירה באחד מ-4 בניינים בני 13 עד 15 קומות.

יהודה המכבי באונו הותיקה

יהודה המכבי באונו הותיקה הוא פרויקט פינוי בינוי של חברת אשדר בוטיק. בפרויקט מבנים מעוצבים בקפידה, שמשלבים סגנון מודרני יחד עם האופי המיוחד של השכונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *