טיפים לבית

חושבים לרכוש ארון עם מראה? כך תתאימו את סוג הארון לחדר שלכם

חושבים לרכוש ארון עם מראה? כך תתאימו את סוג הארון לחדר שלכם

לצד פריטי ריהוט שהם עניין של העדפה, קיימים גם רהיטים שתמצאו כמעט בכל דירה. ארון הוא אחד מהפריטים הללו, בין אם מדובר בדירת יחיד, בזוג או במשפחה מרובת ילדים. אלא שכדי לאפשר לארון למלא את תפקידו ולהימנע מבלגן ואי נוחות, חשוב לבצע את הבחירה הנכונה בכל הקשור לסוג הארון שילווה אתכם ביומיום. ארונות אמנם ממלאים את אותה הפונקציה פחות או יותר, אבל נבדלים זה מזה בפרמטרים רבים. ברשימה הזו נכללים כמובן הגודל, החומרים וכמות המדפים, אך גם הדלת ומאפיינים חיצוניים נוספים.

פתרונות ריהוט בסטייל אירופאי

ארונות הזזה למשל, הפכו לטרנדיים מאוד בשנים האחרונות ולא במקרה. במציאות שבה רבים מתגוררים בדירות קטנות, לא בהכרח יש ברשותם מקום הנדרש לארונות גדולים. כל מטר צריך להיות מחושב היטב, ואין מקום לטעויות או לאלתורים. בדיוק בנקודה הזו נכנסים ארונות הזזה. משפחות רבות מעדיפות ארונות הזזה מכיוון שהדלתות שלהם נעות לצד על גבי מסילות, בשונה מארונות פתיחה שכוללים דלת שנפתחת קדימה. תארו לעצמכם מצב שבו אחד מבני המשפחה פותח את הארון וחוסם את המעבר לכל האחרים – לא נעים, לא נוח וגורם ל"פקקים" מדי בוקר.

אם נחוץ לכם ארון עם מראה, הסיפור עדיין זהה. ארונות הזזה רבים כוללים מראות על אחת הדלתות ואפילו על שתיהן, כך שקניית ארון עם מראה מאפשרת לכם להרוויח פעמיים. גם נהנים מארון שלא תופס יותר מדי מקום, וגם יכולים להזמין דגם עם מראה ולהימנע מבזבוז קיר נוסף על מראות. המראה יכולה להגיע במגוון גדלים לבחירתכם, כך שהיא מהווה תחליף מושלם ונוח למראה רגילה.

ומה לגבי הילדים? 

ארונות הזזה יכולים לשמש בהצלחה את כל המשפחה. אם אתם מחפשים ארון עם מראה, תוכלו לבחור ארון הזזה בעל מראה שממוקמת נמוך יחסית בכדי לשמש גם את הדור הצעיר, כמו גם למקם את המדפים בהתאם לגובה הילדים.

לצפייה במגוון ארונות במחירים משתלמים היכנסו לאתר דיזיין 2 איזי: https://design2easy.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *