Uncategorized

עיצובי מטבח 2022: הטרנדים המובילים שישתלבו במטבח שלכם

צפויים לשדרג את המטבח הביתי בשנה הקרובה? הכירו את המגמות העיקריות שאי אפשר להתעלם מהן. בסגנון, בגוונים, בריהוט ובכל מה שהופך מטבח לחלל האהוב ביותר בדירה

טרנדים הנוגעים לעיצוב הבית מושפעים ממגוון גורמים חיצוניים, ומשקפים אותם במבחר אופנים – החל מהחומרים, דרך פלטת הגוונים ועד למוטיבים הקטנים ביותר כמו הידיות. לצד חוויות מעשירות ומהנות, גם תקופות מורכבות מתבטאות לעתים בעיצוב פנים, באמצעות פתרונות חכמים שהופכים את הבית למקום מנחם, נעים ומשודרג. 

אחרי אירועי השנתיים האחרונות, שהתבטאו אצל כולנו בשהייה ביתית ממושכת, הטרנדים שמצטרפים אלינו ב-2022 מיועדים להכניס את הטבע אל החלל הביתי. מסיבה זו, אם אתם שואפים לנסות סגנון חדש למטבח שלכם, מטבח כפרי הוא ללא ספק הבחירה המובילה. מטבח כפרי הוא הדרך הטובה ביותר ליצור חיבור בין הבית לבין העולם שבחוץ, על ידי מתן מקום מרכזי לאלמנטים מעץ. מטבחים כפריים יכללו בדרך כלל ארונות מטבח מעץ, כסאות בר מעץ, אי למטבח עם אלמנטים של עץ וכדומה. 

ואם אנחנו רוצים אפקט מודרני?

שאלה מצוינת. רבים עדיין מניחים שבחירת מטבח כפרי מאלצת אותם להתרחק ממוטיבים מודרניים, ושהם יתקשו לשלב אותו בבית בעל גופי תאורה מתכתיים, ברזים כהים, קירות בגוון שחור וכדומה. בפועל, תופתעו לגלות שניתן לשלב בין החומרים, הסגנונות והדוגמאות שהזכרנו, ואפילו בהצלחה רבה וליצור מטבח כפרי מודרני. באתר של סמל מטבחים למשל, מצאנו תוצאות מרהיבות. אי למטבח בצבע שחור שמשתלב נפלא במטבח עץ, מטבח עץ אלון שמשתלב מעולה עם שיש בטון ומטבח אגוז שעושה כבוד לנירוסטה.

סמל מטבחים מתמחים בפתרונות מתקדמים המותאמים למציאות של היום, ואין ספק ששילוב בין מטבח כפרי לבין אלמנטים מודרניים משקף בצורה מדויקת את העולם שרובנו חיים בו. האפשרות ליהנות ממספר סגנונות בבת אחת, הופכת את המטבח למקום מנחם שכיף לבשל בו אבל גם לאזור אירוח שתרצו להציג בפני אורחים. אי למטבח בגוון כהה הוא אזור מנצח לאכול בו, ואנחנו לא יודעים מה איתכם – אבל אצלנו כבר לא מצליחים לחכות לארוחת הערב הבאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *