טיפים לבית

טיפים לעיצוב הבית בסטייל ב-2022

רוצים לעצב את הבית בהתאם לטרנדים האחרונים בעולם עיצוב הפנים? אלה הטיפים שאתם צריכים להכיר כדי להכניס צבע ועניין לכל חלל בדירה

סלון
בשנת 2022 נוספו 5 טרנדים חדשים לעיצוב הבית והסלון.

המקום שבו אנו מתעוררים מדי בוקר ושאליו אנחנו חוזרים בסיום היום, ראוי להיראות הכי טוב שאפשר. אם אתם מחפשים רעיונות עיצוביים ודרכים לשדרג את פריטי הריהוט או האקססוריז שלכם, תשמחו לגלות את הטרנדים המובילים לשנה האחרונה. אין לנו ספק שלפחות חלק מהם יעניקו לכם השראה, ויעזרו לקדם אתכם צעד נוסף לכיוון הבית שחלמתם עליו. 

  1. שבירת הקווים הישרים

זוויות מחודדות וגיאומטריות, שהיו פופולאריות מאוד בשנים האחרונות, מפנות את מקומן לטובת קווים רכים ועגולים יותר. התוצאה היא הופעת קשתות וקימורים במבחר רחב של מוצרי ריהוט. כורסאות וספות עם משענות עגולות, ופרינטים שנמנעים מקווים מחודדים לטובת איורים רכים יותר. מדובר בטרנד שנועד להחזיר לבית את מקומו המנחם והעוטף, בניגוד לקו התעשייתי וה"קר" שנטה לאפיין חלק מהחללים בבית עד כה.

  1. חזרה אל הטבע

הצבע הבולט של השנה האחרונה הוא ללא ספק הירוק, שמשתלב בגווני הקירות, באקססוריז קטנים כמו כריות ואפילו בפריטי ריהוט גדולים כמו כורסאות הסלון. גם כאן, המטרה היא לחזק את החיבור לטבע ולעולם שבחוץ, כחלק מהשפעת הקורונה שגרמה לכולנו להסתגר בבתים בשנתיים האחרונות.

  1. פלטת צבעים חמה

נוסף לגוון הירוק המנצח, אפשר לראות שילובים רבים של פלטות צבעים חמימות כמו קרם, קרמל ובז'. מדובר במגמה שממשיכה את טרנד שבירת הקווים, לטובת אווירה חמה, נעימה ומזמינה.

  1. שילובי חומרים

מתקשים להחליט בנוגע לחומרי הגלם שתכניסו הביתה? אתם ממש לא חייבים. שילובים של אבן טבעית, עצים, מתכות ועץ ש"חיים" יחד באותו רהיט או באותו חלל, נכנסים כמעט לכל חלל בבית. מהארונות המטבח, דרך חדרי ההלבשה ועד לחומרים שמרכיבים מיטות או כורסאות. כך שאתם ממש לא חייבים לחפש סטים, ויכולים לבחור בפריטים בודדים שאהבתם.

  1. חדש וישן גם יחד

אלמנט נוסף שאהבנו הוא מתן הכבוד לפריטים ישנים, מבלי לוותר על שילוב בינם לבין פריטים חדשים יותר. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *