טיפים לבית

צק ליסט לדירה חדשה

מעבר דירה מגיע עם רשימת מטלות ארוכה, שכוללת בין היתר בחירה ורכישה של מוצרי ריהוט ופריטים נוספים. אלה רכישות הבסיס הגדולות שיעזרו לכם באבזור הבית החדש

מיטה עם מזרן

קשה למצוא תהליך שמוציא מאיתנו כל כך הרבה רגשות כמו מעבר דירה. מצד אחד מדובר ברגע מרגש במיוחד, שבו אנחנו זוכים לעבור לסביבה חדשה, לעצב את האופי של חלל המגורים ולהפוך אותו לשלנו מכל הבחינות. במקביל, אנחנו נדרשים לקבל במהלכו החלטות גדולות, להוציא סכומי כסף גבוהים ולקבוע שינויים שהשלכותיהם ילוו אותנו לזמן ממושך. כדי להקל מעט על השלבים שבדרך, יצרנו צ'ק ליסט קצר ותמציתי עם כמה מהפריטים והרכישות העיקריים שכדאי להתחדש בהם, ואפילו טיפ או שניים על אופן הרכישה.

לחדרי השינה: מזרנים ומיטות

תתקשו להעביר את הלילה הראשון בדירה בלי מזרן ובסיס נוחים לישון עליהם. בייחוד כשמדובר בלילות שמגיעים בסיומם של ימים ארוכים. למרות שמפתה מאוד לקבל את ההחלטה בזריזות, זכרו שמדובר ברכישות שתשתמשו בהן על בסיס יומיומי, ושיכולות להשפיע על תחושותיכם ועל בריאותכם הכללית. 

ברכישת מזרנים יש להתחשב במידות, ברשת הקשיחות, בחומרי הגלם ובמאפיינים אחרים. ובגלל שלעתים קשה לבחור את המזרן המושלם מכמה דקות של ניסיון בחנות, כדאי לבחור במותג שמציע לילות ניסיון בבית. באתר של נאפו לדוגמה, תוכלו לרכוש מזרנים וליהנות מ-100 לילות ניסיון בבית שלכם. לא אהבתם? תוכלו להחזיר או להחליף בעזרת נציגי נאפו וללא שום בעיה. 

לסלון: ספה נפתחת

רהיטים שממלאים יותר מתפקיד אחד הפכו למצרך חובה בבתים רבים. ספה נפתחת למיטה למשל, היא פתרון מצוין לאירוח, בייחוד בחללי מגורים קטנים. אז למה לחפש ספה ללא "ערך מוסף" אם תוכלו להתחדש עם ספה נפתחת שממלאת כמה פונקציות?

למטבח: מוצרי חשמל 

אם אתם נהנים לבשל ולהתכנס יחד לארוחות משותפות, המטבח ואזור האכילה שלכם צריכים לכלול מקרר, תנור ומוצרי חשמל נוספים. 

וכמובן לנוחות: פתרונות אחסון

הבגדים, כלי הבית וחפצים אחרים שלכם זקוקים לארונות, שידות ומדפים. פתרונות האחסון יעזרו בשמירה על הסדר ויעזרו לכם להרגיש בבית מאורגן, מסודר ומאובזר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *