טיפים לבית

כך תחסכו בחשמל בעסק שלכם

כל עסק שרוצה להתנהל חכם, מייחס חשיבות רבה למניעת בזבוז משאבים. עסקים רבים כבר נהנים מהטכנולוגיה המתקדמת ופורצת הדרך של דייקין, שמסייעת לחסוך בחשמל. מה לגבי העסק שלכם?

בית ריק
חברת דייקין מסייעת לבעלי העסקים לחסוך בחשמל ולחתוך את העלויות של העסק.

כבעלי עסק, אתם מתמודדים עם מגוון הוצאות על בסיס יומיומי. לכן ככל הנראה, אחת מהמטרות שלכם היא לבחון את כל ההוצאות מפעם לפעם ולחסוך על הוצאות בלתי נחוצות. אבל מה לגבי הוצאות הנוגעות לחשמל? ולא, אנחנו לאו דווקא מדברים על כיבוי האורות. עסקים רבים כבר מצליחים לחסוך באמצעות heat pump, ואם עדיין לא שמעתם על הטכנולוגיה הזו – הגעתם למקום הנכון.

משאבת חום – מאנרגיה סביבתית לאנרגיית חום

אז למה הכוונה במונח heat pump? מדובר למעשה במשאבת חום, שפועלת בצורה שונה מרוב החלופות הקיימות. במקום לייצר חום, היא נעזרת במקורות אנרגיה סביבתיים מבחוץ וממירה אותם לאנרגיית חום. במילים אחרות, מנצלת את החום שקיים מלכתחילה בסביבה, ומנתבת אותו לצורכי העסקים המשתמשים בו. אופן הפעולה הזה הופך אותה לחסכונית במיוחד בהשוואה לפתרונות האחרים הקיימים בשוק. ולכן אם אתם עסקים הזקוקים לחימום מים, חימום תת רצפתי או חימום מי בריכה, מצאתם את המענה המקיף.

דייקין – הכי מדויק, הכי מתקדם

כדי להעביר את העסק לפתרון של משאבת חום, נדרש ספק איכותי, אמין ומקצועי. חברת דייקין היפנית, שמתמחה בפתרונות בתחום של טכנולוגיית heat pump לשימוש תעשייתי, אחראית על ייצור ושיווק משאבות חום למגוון רחב של עסקים. דייקין מתאימה לעסקים שרוצים ליהנות מטכנולוגיה מתקדמת וחסכון מרבי בחשמל, על ידי שימוש בפתרון בעל דירוג אנרגטי גבוה. כך שאם אתם זקוקים למענה שיתאים לבית עסק, לחדר כושר, למלון בוטיק ולמבחר מקומות נוספים – תוכלו להפסיק לחפש.

בכדי להתאים לחלל המיועד, משאבות החום של דייקין מיוצרות בגדלים וטווחי טמפרטורה שונים, במטרה לאפשר להן להגיע לביצועים האולטימטיביים תוך מקסום החיסכון בחשמל. חלקן מפוצלות, וכל אחת מהן מגיעה עם מדחס ומשאבת מים אינוונטר. ישנן אפילו כאלה ניתנות לשליטה מרחוק על ידי אפליקציה ידידותית. כך שתוכלו לחסוך בחשמל מכל מקום ובקלות רבה.

מנוע של מזגן
משאבת חום חסכונית פועלת בצורה שונה מרוב החלופות הקיימות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *